Accepterad KurreKlarre | Medlem ansökning (Kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KurreKlarre

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle Blomqvist

Vad är ditt discord namn? kurtklasson

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Kurt Klasson. Han är 25 år gammal och han lever livet. Han haft en väldigt bra uppväxt eftersom han har haft rika föräldrar som har gett han mycket saker, men Kurt har blivit uppfostrad på rätt sätt så han är inte bortskämd. Genom Kurts uppväxt har det gått lätt, de gick bra i skolan, många vänner, bra betyg osv. Allt rullade på tills han började gymnasiet, då hände det något. Kurt skulle flytta hem ifrån och hans föräldrar skilde sig. Kurt hade inte tänkt sig det så han hade inte sparat ihop några pengar för en lägenhet. Så han blev hemlös för en stund, då blev det tufft. Han köpte bara det som behövdes. Kurt sparade i cirka 2 månader och sedan flyttade han in i en sunkig lägenhet lite utanför Stockholm. Hans största intresse var bilar så han sökte jobb hos Mekonomen så han hade någon inkomst. Efter en lång tids väntan fick han svar, Ja. Han fick en anställning hos Mekonomen. Så Kurt jobbade där i cirka 8 månader och han sparade det mesta han kunde. Han köpte fortfarande inte onödiga saker för han hade ett mål. Målet var och flytta in i Unive staden. Kurt kollade på någon lägenhet i Unive länge men han hittade inte någon, så han skickade ut att han sökte en lägenhet i Unive staden. Efter 2 veckor får han ett pling i telefonen. Det var någon som sålde en lägenhet. Kurt hade sparat så han åkte och kollade på den, han var nöjd så han slog till på den. Det första han gjorde när han flyttade in var att ansöka om medborgarskap, just nu inväntar Kurt svar men han hoppar på det bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp, jag kommer också göra servern till en bättre plats igenom att hjälpa folk när det behövs. Jag kommer också sprida vidare servern till folk och göra mitt bästa för att unive ska utvecklas som server. Jag kommer försöka mitt allra bästa med att få bort alla lallare genom att rapportera det till staffs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra scenariot roligt för båda parterna man kan och inte bara spela för att vinna scenariot, det är viktigt att alla har kul när dem rpar. Det är ju inte kul ifall jag gör ett butiksrån med en bil som går 500 och polisernas bilar går 300. Det ska helt enkelt vara roligt för bådas parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja tillexempel rdm står för random deathmatch dödar någon utan scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? En del tidigare på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har några vänner som redan spelar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka