Accepterad kurre69 | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kurre69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin storm

Vad är ditt discord namn? kurre#0221

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär är en ung grabb på 21 bast som heter kuir gregg. han är ganska stor och lång med tanke på att hans mamma är 181 cm och han är 190 cm men han är väldigt muskulös med tanke på att han gymmar runt 2 timmar per dag. när kuiri var yngre var han väldigt intresserad i att vara med kompisar men nu efter han växt upp så insåg han att om man vill bli framgångs rik så måste man kämpa väldigt hårt och jobba hårt för att uppnå dom mål man vill i livet. Han har alltid gillat fordon så när han inte gymmat så hjälpte han sin pappa i garaget och fixade hans pappas mercedes Benz AMG. Efter alla dom åren i skolan upp till årskull 9 så hade han ett mål att han skulle gå ut med så bra betyg att han kunde vara säker på att han skulle få sitt drömjobb som är att jobba på en väldigt framgångs rik bil firma som han kan tjäna väldigt bra med pengar. i gymnasiet så gick han bygg för att han skulle kunna hjälpa sin pappa med saker hemma men det han allra mest vill var att jobba på en bil firma. När han började jobba på bygget så hitta han en jätte snäll och kung broder som heter Josef och han visste inte att han skulle hjälpa han så mycket i livet Josef blev hans allra bästa vän. TEX när kuiri hade svårt med att bygga något då hjälpte Josef han i livet och peppade han så han klarade det. sedan efter att ha jobbat som byggare ett tag så fick han en chans som han bara skulle få en gång i livet det var att jobba på en bil firma den firman han alltid velat jobbat på så han var tvungen att tacka ja men han visste bara inte hur han skulle berätta för Josef. det gick en vecka och hans kulle sluta jobbet om 1 dag han skulle gå och berätta för Josef och han gjorde det men han blev arg och gick där ifrån sedan så hade dom inte så mycket kontakt dom senaste 3 månaderna och det var kuiri väldigt ledsen för. men en dag så ringde ett okänt nummer till han och det var Josef då blev han väldigt glad Josef sa att han har fått jobb på den bil firman då blev kuiri ännu mer glad Josef sa att han skulle börja om en dag då gick kuiri och la sig i sin säng väldigt snabbt och glatt så han skulle kunna vakna och va med Josef imorgon. Dom va väldigt glada och jobbade med varann väldigt länge till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra och verklig rp miljö och alla som kommer in i den här rp servern kan ta lärdom av mig hur man rpar så bra som möligt. Om någon också frågar vart man kan få jobb så kommer jag vissa olika arbeten som man kan jobba på exempelvis jobba i gruvan är ett väldigt bra jobb och då kommer jag skjutsa dom till där man säljer diamanterna så dom kan tjäna mycket pengar. Jag kommer också hjälpa dom som är nya till en RP server och Berätta lite lätt info om vissa regler så dom inte går och förstör RP i den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om är i exempelvis en bil så kan det vara att man blir hotad med vapen när man siter i en bil så ska man inte bara åka iväg och köra på han så ska man istället göra så det blir så verkligt som möjligt och värna för livet med andra ord så kan man inte göra så att man vinner varje scenario och man ska låta andra också ska få en chans då det blir bättre stämning i servern och det blir roligare då det blir mer verklig och bra RP.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom olika streamers och en bra vän till mig visade denna rp server och du har jag rpat ett tag och det är lätt den bästa och mest seriösa

Godkänd, du har 2 dagar på dig att ta denna intervjun lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka