Nekad kurre69 | Medlem ansökning (BERRA)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kurre69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin storm

Vad är ditt discord namn? kurre#0221

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter kuiri gregg och är 21 år gammal kuiri är uppväxt i kriminella områden och är väldigt påverkad av sin uppväxt kuiri har väldigt kort stubin och har varit aggressiv och våldsam sedan barndomen och i skolan kuiri har haft problem i skolan och hans föräldrar har fått massor med samtal från skolan om kuiri beteende och uppförande när kuiri var 15 år så blev han utkastad från sin skola och hans föräldrar försökte sitt bästa så kuiri kunde komma in på någon skola fast ingen skola ville acceptera honom så han har varit tvunget att stanna hemma hos sina föräldrar tills han var 19 år när han blev 21 år så kasta hans föräldrar ut han och han var tvungen att göra kriminella aktiviteter för att överleva. Kuiri är väldigt expert inom kriminaliteten och strävar efter att ställa till rätta för allt problem han har skapat sen barndomen har kuiris pappa har haft problem med alkohol och har slagit kuiri sedan barndomen det är därför kuiri har varit så aggressiv och våldsam sen tidig ålder och kuiri pappa har också slagit kuiris mamma och det har gjort kuiri ärrat för livet. kuiris intressen är bilar och pengar han gillar Bmw och Mercedes men den bilen han önskar att han mest ägde är en brabus 800 för kuiri är den väldigt dyrbar för hans bror som gick bort i en bil olycka ägde en sån och sen dess har han försökt då pengar till at köpa en sån. Hans dröm sen barndom är att bli fotbolls spelare när han blir äldre

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med framför allt social rp dessutom så bidar jag med rolig och seriös rp. jag kan bidra med rp på topp nivå och se till att alla på servern som rpar med mig tycker att det är roligt att rpa med mig och jag kan se till att följa alla server och discord regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär det inte spelar någon roll vem som vinner ett scenario man ska alltid spela för att den andra personen ska vinna scenariot och det innebär att man inte ska vara TEX sugen på att loota folk

Hur hittade du Unive? Genom min bästa kompis som har berättat om att unive är den bästa och mest seriösa severn man kan rpa på. och han sa att det var väldigt seriösa folk som rpar på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka