Accepterad Kurre1337 | Medlem ansökning [Albzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurre1337

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Spam-37/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle Risberg

Vad är ditt discord namn? riksfet kalle#9450

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Min karktär heter Kurre Franzjäger och är 32 år. Han hade en helt vanlig uppväxt i Norrbotten där han pappa jobbade i gruvorna och hans mamma på ett hotell. Kurre tog efter sin far och började jobba i gruvorna när han var 16 år. Men nydligen så kände han att han kom ingenstans i livet det var då han bestämmde sig att flytta till staden för att kunna uppnå någonting i sitt liv. Problemet med Kurre är att han har väldigt lätt att bli irreterad vilket har lett till problem i sitt liv, han spenderade nästan 16 månader på en ungdomsanstallt för grov misshandel. Men medans han satt inne så började ett intresse för bilar växa fram och han försvann ur världen utav våld och började med bilar istället. Bilarna är Kurres "safespace" där han känner sig lugn och trygg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan bidra med bra och seriös rp. Om ni släpper in mig på servern så lovar jag att jag kommer göra mitt yttersta för att få så bra rp som möjligt. Jag kommer även kunna vara aktiv rätt mycket nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med så bra och seriös rp jag bara kan. Och även en karaktär som många kommer kunna komma ihåg.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara bra rp för båda även om jag inte vinner någonting av det eller förlorar så ska man upprätthålla så bra rp som möjligt.

Hur hittade du Unive? En kompis rekomenderade servern för mig och twitch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka