Nekad Kurre knasboll1 | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurre knasboll1

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? olof

Vad är ditt discord namn? bajjenbo12

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter bob wolf och är 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,omtänksam,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter bob wolf och är 24 år gammal bob han är född och uppvuxen i unive staden bob är samt mycket intresserad av bilar och motorer precis som hans fader. när bob var 8 år så kollade hade mycket på sin far när han meckade med bilar mopeder osv bob tyckte de såg roligt ut och ville bli mekaniker när han bvlev stor när bob fyllde 15 så fick han en moped som var trasig hans pappa ville att han skulle fixa upp den vilket bob gjorde bob vart väldigt kär i den mopeden han körde den varje dag hela sommar lovet han tyckte dock att den gick lite långsamt så han valde att trimma den vilket hans pappa hjälpte till med det kostade mycket pengar och mycket tid men bob tyckte att det var värt det han älskade denna mopeden mer och mer och var väldigt intresserad av att mecka med motorer så han valde att gå ett gymnnasie med fordons inrikting......

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en rolig och social rp jag vill bilda stora scenarion där alla har roligt. jag vill skaffa många vänner och köpa bilar och sälja bilar kanske köpa importer och byta dem osv. ska bilda ett stort namn inom bilarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att båda har roligt i ett scenario och inte bara en själv man ska försöka göra det så att alla har roligt och inte spela för sin egen vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? minns inte senaste bannen det var ett tag sen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp är när man inte bryr sig om sitt liv eller att man inte värnar om sitt liv där det inte spelar någon roll om man dör eller ej för man kommer kunna respawna man ska tänka som de vore irl. powegaming är att man tillexempel kör in i ett berg i 150 och inte rpar på sina skador.meta gmaing innebär att man inte ska ta information från någon annan stans än när man rpar så tillexempel om man snackar i dc samtidigt som man rpar.copbait är att man förösker få polisens uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nop

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka