Nekad Kurre knasboll1 | Ban Överklagan (waguchampangemode#4787)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kurre knasboll1

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? ZAXON#9122

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-27 181225.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Min röst och karaktär matchade inte i min karaktär är jag 17 och ska låta lite ijus i rösten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en kille som kom fram till mig och ville testa min bil och jag sa nej och han säger varför jag är polis jag kommer inte göra nåt men jag säger nej och så blir jag bannad för att jag inte matchade med min karaktär men det är så jag vill låta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill låta så men till nästa gång kommer jag ha voice changer men det var en felaktig ban enligt mig för jag vill låta så men jag låt för ijus och nu vet jag att jag måste ha voice chenger men min karaktär är bara 17.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag och jag har tagit mycket lärdom från dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat ha voice changer men de hadde jag inte men kommer ha det här efter.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska matcha min karaktär med min röst och kommer göra det i fram tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Tillbaka