Nekad Kurre knasboll1 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurre knasboll1

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? ZAXON#9122

Vem var det som bannade dig? 5K1nGOVvE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-18 204555.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag th dödade han när jag var en liten bit ifrån han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hotade 2 killar med pistol och dom väljer Att sparka ner mig och kalla mig bög när jag riktade, jag var väldigt stressad och tog mig upp och sköt ena killen jag kunde inte skjuta andra killen för han bara sparng runt i cirklar då var det svårt att kunna ta han th perfect men det var dåligt gjort av mig att ta han th så orealistigt jag kunde gjort bättre!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var båda som gjorde fel dom sparkade ner mig när jag hotade med pistol och kallde mig bög. men jag gjorde också fel som th dödade han i en väldigt dålig sitvation men jag hade inte så mycket val i den sitvationen om han spriger runt och försöker slå mig när jag riktade pistol mot han men det enklaste jag kunde gjort var att th döda han men det blev väldigt dåligt av mig att th döda han så orealistigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit mycket lärdom av dom bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hadde kunnat rappotera till staffs att han gör fel i det scenario så att det inte blir fel som jag gjorde där. eller så hade jag inte behövt bry mig om dom efter som om dom gör fel ska jag inte göra det bara för dom gör det men jag kommer ALDRIG göra dom det misstaget igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket jag har lärt mig att jag ska kunna tåla mer och inet vara så känslig och så ska jag inte göra fel bara för att dom gör det då blir det sämre för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka