Nekad Kurre knasboll1 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurre knasboll1

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? ZAXON#9122

Vem var det som bannade dig? 5K1nGOVvE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-22 214927.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en orealistig sak i det fallet var suntförnuft jag dödade en person th när jag var en bit ifrån han var icke medlem och jag kunde inte skjuta han men hans kompis var medlem så han slog ner mig när jag hotade han med vapen och därför sköt jag han och den andra killen säger att jag är en bög och en fegis men han var icke medlem så han kunde inte slå ner mig men jag såg att han försökte slå ner mig eftersom att han slog mig men han kunde inte träffa för ahn var icke medlem så jag kunde inte heller skjuta han men det ända sättet att döda han de var th men jag skulle bara ha skitit i han för han var icke medlem så han kunde inte gjort nåt annat än kallad mig bög och sånt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hotade 2 killar med pistol och dom väljer Att sparka ner mig och kalla mig bög när jag riktade, jag var väldigt stressad och tog mig upp och sköt ena killen jag kunde inte skjuta andra killen för han bara sparng runt i cirklar då var det svårt att kunna ta han th perfect men det var dåligt gjort av mig att ta han th så orealistigt jag kunde gjort bättre!jag gjorde riktade pistol mot två personer en av personerna väljer att slå ner mig och säger bög jag tar mig upp och väljer att skjuta den personen andra personen försöker slå mig och jag säger vad håller du på med och han säger käften bög och jag försöker skjuta han men de går inte för han är icke medlem så jag väljer att th döda han. han väljer att springa runt i cirklar jag fick han inte att stå still så jag tog han th och dödade vilket var väldigt onödigt och när jag th dödade han stod han inte still så var jag cirka en halv meter ifrån vilket var ganska orealistigt men jag kunde inte få han att stå still. om denna sitvation hadde varit irl då skulle man inte springa runt i cirklar när man har en pistol mot huvet och så skulle man inte vara kaksig när man vet att man kan dö.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var lite både och jag gjorde fel som th dödade ca en halv meter från han och jag tyckte bannad var lite fel och lite rätt den var rätt för jag th dödade väldigt orealisgit men den var lite fel för jag kunde inte döda han utan th men jag gjorde också fel och det är jag medveten om jag ongrar det och märkte att det var ekstremt onödigt och dumt men bannan var ganska fel och ganska rätt men det staffen inte såg var att hans kompis slog ner mig och han försökte men kunde inte för han var icke medlem men det han inte staffen se vilket jag tyckte var lite tråkigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har bilivt bannad tidigare och jag har tagit mycket lärdom ava dom men jag minns inte varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat gjort mycket annurlunda tillexempel bara skitit i han för han var icke medlem eller så skulle jag gjort ett helt annat scenario där jag hade kunnat låtit dom slå ner mig och klippa det sen hade jag kunnat hoppa suport och då hade jag inte fått konsekvenser det hade varit som som hade fått det. jag förstår att jag gjorde fel och jag hadde kunnat gjort mycket bättre!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska ge igen för någon annan gör fel. om dom gör fel ska jag inte göra det då blir det sämre för alla det blir inte bättre för någon och det har jag lärt mig efter min ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka