Nekad Kurdiska Rambo | Medlem ansökning (e34) [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurdiska Rambo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? polarbearmelkar

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Martin Bojrup, född 2002 den 12 december

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, modig. arbetsdriven.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Martin Bojrup kommer från skåne men flyttade senare till Unive City pga att han inte hittade något bra jobb. Han hoppas på att få ett bra och välbetalt jobb här för att senare bilda en familj i denna underbara staden. Han är väldigt intresserad av att bli polis. Det verkar som en spännande och bra utmaning tycker han. Han kommer nog att söka till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Är väldigt bra på att roleplaya och kan anpassa mig till alla slags scenarion för att göra roleplayen så rolig och realistisk som möjligt. Har spelat mycket rp så jag vet exakt hur och när jag ska bete mig för att göra roleplayen så rolig och realistisk som möjligt för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska vinna i ett rp scenario utan man ska göra det som är mest realistiskt. T.ex om någon riktar en pistol mot mig så ska jag göra som han säger och inte försöka attackera han eller springa därifrån. Eller om polisen ska arrestera mig så ska jag inte försöka göra något orealistiskt bara för att jag själv vinner på det. Det blir tråkigt för dom andra annars.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har attackerat folk med vapen när jag själv varit obeväpnad, slagit ner både polisen och vanliga medborgare utan anledning och mycket annat. Jag har då blivit bannad, kickad eller fått varningar. Jag gör alltså inte om misstagen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, man använder sin bil eller sitt fordon som ett vapen vilket man inte får göra. RDM, man dödar eller slår någon utanför ett rp scenario vilket man inte heller får göra. FEARRP, man gör orealistiska saker när ens liv är i fara, t.ex försöker attackera eller springa ifrån någon som är beväpnad, det får man inte heller göra. METAGAMING, man använder information som ens karaktär egentligen inte ska veta, t.ex att jag sitter i discord med mina vänner som ger mig information. POWERGAMING, man gör det man själv tycker är roligast före en realistisk och rättvis rp. COMBAT LOGGING, man stänger av spelet när man är i en dålig situation, t,ex om jag håller på att bli gripen av polisen eller när jag är medvetslös.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bara allmänt väldigt bra på att roleplaya och göra det så realistiskt som möjligt. Har spelat fivem i ungefär 300 timmar så jag har erfarenhet.

Senast ändrad:
Hej!
Utveckla.
- Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
- Vad kan du bidra med till serverns RP?
- Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
- Kan du ge exempel på några av serverns regler?
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34

Hej!
Utveckla.
Allt gott,
E34
Har utvecklat nu

Hej!
Utveckla.
Allt gott,
E34
Ni glömde tagga mig som godkänd i discord

Nekad.
Anledning:
Ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka