Nekad Kurden4 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurden4

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,927
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199286752501/

Ditt Hex-ID: 11000014f1094f5

Vad är din discord tagg? kurden4

Vem var det som bannade dig? jag faktiskt vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_3331.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?

det var pga att jag byte till en skit server som brydde inte sig om spelare och endast pengar, detta var en bann som jag ångrar jävligt mycket och jag hoppas jag får en till chans för att bevisa att jag är mogen att vara på unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
jag blev pingad av ngn sedan blev jag utkickad från servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var ej felaktig då det var jag som gjorde det dumma valet att lämna unive för att spela på en annan server, det var min kompis som rekomenderade till mig att byta server, detta var ingen bra val då servern jag byte till var icke freindly och allmänt dåligt! jag vill gärna komma tillbaka då jag vet att jag kan bevisa er att jag har en bra rp nivå, jag har varit Medlemskap ansvarig förut och gjorde över 1500 ansökningar. tycker att jag kan få en till chans o bevisa mig. Jag var också krim i två år utan ngn varning eller ngt annan liknande då jag hade en utvecklat rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. körde 200kmh i staden, det var inte de smartaste man har gjort!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut kunde jag gjort något annat. istället för lyssna på en kompis kunde jag undvikt han. och spela på en server som jag faktiskt gillar och ser fram emot o rpa på! Jag vill gärna komma tillbaka och bevisa hur jag kan rpa, innan jag lämna gjorde jag ingen sort av terroråd som skulle göra ngt åt servern då jag har respekt för er därför att ni har jobbat mycket på servern, det blir tråkigt om man gör ngt och alla blir arga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? har lärt mig mycket under denna bann och jag ber om ursäkt att ja ens lämnade servern.
jag ångrar mig väldigt mycket och detta ska inte ske igen!
Har du läst våra regler? yes, jag vet alla regler upp till ner.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes!

Senast ändrad:
Jag fick också klak sko bannen, philip unbannade mig igår och nu när jag skulle gå in så fick jag upp det. förstår inte varför jag fick den då jag byte ba dc? pga att ja var bannad på min main konto som jag blev utloggad hela tiden från men ja la 2fa och nu hönder det inte. 1728668573074.png

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka