Accepterad Kurden4 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurden4

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,927
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199286752501/

Ditt Hex-ID: steam:11000014f1094f5

Vad är din discord tagg? kurden4

Vem var det som bannade dig? Maionais

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-08-11_223636.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt mig så ser det ut som att jag VDMAR, men i detta fall så vart det ju inte VDM? Då man inte ens såg grabben i klippet (Biofogar klippet nere.). Han som då sköt, hoppade ut ur bilen och sköt mot mig, han riktade alltså inte så det är ju inte FEARRP i detta fall vad jag vet. Därmed så sköt han ju och så såg man knappt han + det blev dsync så det var ju inte meningen att köra över hnm. Men grejen är ju att det blir sunt förnuft för påriktigt så hade man inte åkt tillbaka och bett om ursäkt? Mitt i en skottlossning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan situationen så rullade jag runt med en vän i en bil vi hade lite ärenden att ta hand om ingame då alltså, sen så möter vi på våra oppositioner som då försökte sig på att ta oss men lyckades inte. Därefter när vi åkte runt lite och blev jagade av dom så skulle vi göra en U-Turn för att svänga in på andra sidan. Men då vart det en grabb där som sköt mot oss och som man inte ens kunde se då jag vart mest fokuserad på att köra bilen och lyckas fly. Han sköt mot oss och det blev dsync i detta fall så han blev ju påkörd fast inte med mening av mig. Därefter kort så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så tycker jag att det var en felaktig ban, då det inte var mitt fel att det blev dsync och jag hade inte ens tanken att köra över honom. Därmed så kunde jag inte åka tillbaka och be om ursäkt för så hade ju jag inte gjort IRL.

(KLIPP) https://cdn.discordapp.com/attachments/1144276707185004555/1272291210396045353/Moments-clip-from-Aug-11-2024.mp4?ex=66ba7106&is=66b91f86&hm=341002dfa2761dcf252b4b46ec2e91826c1a78314b92356b92d75a72604939b3&

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns faktiskt inte om min senaste ban då det var för ngn vecka sen?

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I denna situationen inget, då det inte vart mitt fel för att det blev dsync?

Har du lärt dig någonting efter din ban? I detta fall så tycker jag att bannen var felaktig, så det finns inget för mig att lära mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka