Nekad Kurden4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurden4

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
1,927
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199286752501/

Ditt Hex-ID: 11000014f1094f5

Vad är din discord tagg? kurden4

Vem var det som bannade dig? philip antar jag.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_3724.jpegIMG_3723.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag byte server, har varit bannad sedan augusti, jag ber om så mycket ursäkt kan ni ge mig chansen att visa jag kan rpa, jag hade roller i två år. alla gör misstag, jag gjorde en dålig misstag som var oacceptabelt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i en dc men mina vänner, sedan gjorde trippy en live stream om att han skulle göra en ny server med några andra från unive. Det sa att man fick roller där om man hade roller på unive. när alla började lämna unive dcn och allt då gick mina kompisar över, men jag var inte övertygad och lämnade inte unive då det är min favorit server. dagen efter var hela mitt gäng och alliansen bytit över till wombat, jag kände mig utråkad och kunde inte rpa med någon på unive, mina kompisar sa till mig att jag skulle byta till wombat och då gjorde jag det, (Största misstaget jag har gjort) de erbjöd mig olika saker som tex vapen ocj krim roll. innan jag lämnade unive så gjorde jag ingen terroråd, jag har heller inte gjort montage

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej felaktig då det var jag som tog erbjudandet och lämnade unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. började slå någon utan anledning och blev bannad för det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja absolut, kunde istället tänk igenom. alltså ingen kan göra en server på 2 månader och kan tro att alla kommer spela där hela tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag lärde mig att vara lojal mot en server som bryr sig om sina spelarre, jag kommer göra mycket annorlunda, har gjort många överklagan nu och ja ångrar detta misstaget mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Varför skriver ni aldrig något? låt mig få veta varför jag fick klaksko bann. ni först unbannade mig från en perma sedan när jag försökte gå in så fick ja klaksko. vill spela unive igen, tänkt donera pengar för gorilla o sånt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka