Antagen kurden11 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kurden11

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ysoef

Vad heter du på discord? ._0gz

Ange ditt födelsedatum 25 Maj 2004

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill att Unive ska bara stiga med spelare, och för att när jag ansökte till medlemsrollen och har hört från andra att det tar lång tid att få medlemsrollen, och få ett svar på sin ansökan och även muntlig intervju, det är även lite lallig rp från medlemmar så jag vill att Unive ska få en bra grund med spelare som kan faktiskt rpa, jag vill även få in mer personer till Unive så det är många som är inne på servern så alla har nått att göra med varandra, det blir roligare för alla, jag vill även att mer folk ska vilja börja på Unive.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Det är för att med mig i MA-teamet kommer Unive bara stiga med spelare – spelare som faktiskt kan rollspela och även kan reglerna. Jag är väldigt aktiv och kommer inte ge några undantag till någon jag känner eller liknande. Jag är mogen och har kunskaper som MA, har varit det på Unive två gånger tidigare, och är väldigt aktiv – så jag är rätt kille för att bli vald!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och vissa respekt och behandla alla lika mycket och även om du är sur på nån så ska du inte behandla den sämre än alla andra. jag kommer även vara lung och absolut inte arg i en intervju. jag kommer vara hård men snäll, jag kommer häller inte bemöta nån dåligt på grund av hud färg eller bakgrund eller läng eller röst jag behandlar alla lika mycket

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Folks RP-nivå blir högre, de kan ha medlemsjobb och det blir fler arbetande varje dag. Det blir också fler spelare och medlemmar på Unive, och en medlem kan rollspela på sitt eget sätt så länge de inte bryter mot någon regel! Jag vill även att det ska kännas lite coolt att vara medlem på Unive, eftersom man måste plugga in lite innan man ansöker och göra en muntlig intervju för att bli antagen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? alla ska kunna grundreglerna och ha ett hm om hur man ska rpa. ha ett bra logiskt tänkande.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det är ett väldigt stort ansvar eftersom det är jag och de andra i MA-teamet som bestämmer vilka som ska få komma in på servern och vilka som inte får det. Vi har alltså ett stort ansvar för hur och vilka medlemmar eller spelare som kommer till servern.

Hur ser din aktivitetet ut? 3-4 timmar per dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka