Nekad Kupczykano | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kupczykano

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
2
Blacklist-referens
ID: 1182 — Tredjepartsprogram
Anledning: Fuskar med Eulen
Personal: Berra1213
Datum: 2026-06-23
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag spelade som vanligt och blev plötsligt pc checkad tror inte dem hade någon anledning för hade dödat typ 2 personer på flera timmar så vet inte riktigt vad anledningen var. Men så fick jag sätta mig i support kanalen direkt utan att gå ut från spelet och starta skärmdelning där efter så följde jag deras instruktioner och gjorde det dem sa. Sedan sa dem att appen som kollade igenom mina filer och dator hade känt av ett fusk på min dator och så gick dem på det och stängde av mig direkt.

Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar ansvar för det som har hänt.

Jag förstår varför jag blev bannad. När jag blev PC-checkad hittade ni att jag hade laddat ner ett fusk på min dator samma dag. Jag förstår helt och hållet att detta ser väldigt misstänkt ut och att det från ert perspektiv väcker frågor kring mig som spelare.

Men jag vill vara helt ärlig med vad som hände. Tanken var från början va att använda det på en Turf Wars server, men det blev aldrig av. Jag startade aldrig programmet och använde det aldrig. Innan något hände tog mitt antivirus bort filen. Jag vet ändå att det var dumt av mig att ens ladda ner det, och det tar jag fullt ansvar för.

Jag vill också säga att jag aldrig använde något fusk på Unive och aldrig fick någon fördel på servern. Jag vet att det kanske är svårt att tro på, men det är sanningen.
Jag skulle aldrig medvetet fuska på Unive. Jag vet hur bra både anticheat och staffsen är, och jag vet att det inte är värt att riskera flera års spelande för något sådant.

Jag har spelat på Unive i ungefär 6 år och servern betyder mycket för mig. Jag har lagt ner väldigt många timmar här och haft väldigt roligt genom åren. Sedan jag började spela på servern igen har jag försökt vara en bra spelare, följt reglerna och inte ställt till med problem. Jag tycker själv att jag har skött mig bra och försökt bidra till en bättre spelupplevelse för andra.

Jag förstår att det jag gjorde var fel och jag ångrar det. Jag har lärt mig av mitt misstag och det kommer inte att hända igen. Jag kommer inte ladda ner eller ha några sådana program på min dator i framtiden.

Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans. Jag vill verkligen fortsätta spela på servern och visa att jag kan fortsätta följa reglerna som jag har gjort tidigare.

Tack för att ni tog er tid att läsa min överklagan.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att även om jag inte använde fusket så var det ett stort misstag att ens ladda ner det. Jag förstår nu att bara att ha sådana program på datorn kan skapa problem och göra att det ser ut som att man fuskar.

Jag har också lärt mig att det inte är värt att riskera flera års spelande på en server som betyder mycket för mig. Jag har spelat på Unive i ungefär 6 år och inser nu att ett dåligt beslut kan få stora konsekvenser.

I framtiden kommer jag inte att ladda ner eller ha några fuskprogram på min dator. Jag vill kunna spela utan att hamna i liknande situationer igen och fortsätta följa serverns regler.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag hoppas att ni kan ge mig en ny chans eftersom jag tycker att ett misstag inte behöver definiera en person. Jag förstår att det jag gjorde var fel och jag förstår också varför ni tog beslutet ni gjorde.

Under alla år som jag har spelat på Unive har jag lagt ner mycket tid på servern och haft många bra stunder här. Sedan jag kom tillbaka till servern har jag skött mig, följt reglerna varit exemplarisk hela den tiden och försökt vara en positiv spelare.

Jag är ärlig med vad som hände och försöker inte hitta på ursäkter. Jag vet att jag gjorde fel när jag laddade ner programmet, men jag använde det aldrig på Unive. Det här har varit en väckarklocka för mig och jag kommer inte sätta mig i en sådan situation igen.

Om jag får en ny chans kommer jag fortsätta spela som jag alltid har gjort och visa att jag har lärt mig av det här. Unive är den server jag tycker om att spela på och jag hade uppskattat möjligheten att få komma tillbaka.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej, det ända som finns är rapporten efter pc checken som staffsen borde ha.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka