Accepterad KungNilas | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Megaturken

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilas

Vad är ditt discord namn? Megaburken

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Amos växte upp i en förort i Bromma som ligger i Stockholm med sin lillebror och sina föräldrar.
Amos yngre bror heter Max, hans mamma heter Marianne och hans pappa hette Oscar.
Oscar (Amos pappa) arbetade på en restaurang och Marianne (Amos mamma) jobbade som sjuksköterska på Mälarsjukhuset.

När Amos var nästan 6 år gammal började han i grundskolan på Brommaskolan. Han var duktig och aktiv i skolan med godkända betyg och många vänner. Men när han var cirka 14 år gammal och började högstadiet så började det strula för Amos i skolan. Han kände sig ensam och utanför hemma då han kände att hans mamma fanns där mer för Max än han själv, och hans pappa arbetade mycket och inte hade lika mycket tid hemma. Detta sänkte Amos välmående och han kom i kontakt med cannabis vilket han gillade. Han och hans kompisar kom på att de även kunde börja tjäna pengar på detta och började då sälja lite till folk de kände. Han fick bättre kontakt med äldre och skolkade mycket från skolan.

Två år senare när Amos började i nian så skulle han göra gymnasieval och på grund av hans betyg kom han inte in på det programmet han ville, vilket gjorde att han tvingades gå ett års introduktionsprogram för att plugga upp betygen. Under denna tid började Amos fokusera mer på att tjäna pengar genom att sälja droger, cyklar, begå inbrott osv.
Ett år senare när Amos var klar med introduktionsprogrammet så sökte han till vård- och omsorgsprogrammet med hopp om att senare kunna arbeta på sjukhus eller liknande. På gymnasiet så gick det bra för Amos då han lade mer krut på att studera och mindre på sitt svartarbete, vilket senare gjorde att han utan problem klarade av gymnasiet och tappade mycket av kontakten med det kriminella.

Nu efter gymnasiet är han 19 år gammal, han är en väldigt driven, klok och konsekvent person som har lite kontrollbehov. Han har en godkänd gymnasieutbildning på Vård- och omsorgscollege och vill just nu flytta till en ny stad. Hans nuvarande framtidsplaner är mest att gå vidare i livet och hitta nya vänner och se vad för möjligheter som finns.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra scenarios som är verklighets baserade så servern får beträ Rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så det blir roligt för båda 2 och det ska vara ett bra scenario så både 2 tycker det blir roligt! Jag tycker att alla ska ha roligt i scenarion man utför så ingen går och har konstant tråkigt efter ett scenario!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört mycket på unive inan men blev p bannad sen skrev jag en bann överklagelse på ett konto som heter CASPERSS som jag inte kommer in på men blev godkänd där så nu vill jag bli medlem igen och gibba.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!:

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka