Accepterad KungKriss | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
89
Reaction score
88
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160847602/

Ditt Hex-ID: STEAM_1:0:600290937 (Tror det är den)

Vad är din discord tagg? kristian.sw

Vem var det som bannade dig? Det var inte en staff det Anti-cheat som bannade mig. Halavista

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-26 165634.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag har två teorier. Första är att det är en felaktig ban som inte ska en ban på mig men ifall det är en ban som är korrekt så ber jag så mycket om ursäkt. Jag kommer inte ihåg på där jätte mycket från ögonblicket. men jag kom ihåg att jag laggade jätte mycketoch då skrev jag in spawnmenu för att underlätta lagget tänkte jag och då hoppades jag attt jag inte skulle vara så laggig Sedan vet jag inte vilken jag tryckte på men min åsikt var att trycka på senaste positon och det hoppades jag att jag tryckte på men jag gjortde inte något medvetetet ifall jag tyckte på en annan knapp så hade jag det som vana eller antingen missade knappen ifall det är det som har fått min ban men om det är det så ber jag så jätte mcyket om ursäkt. Men jag har inte använt mig av något program som ska ge mig fördelar som mod menu det har jag inte gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag trykcte på spawnmenu för att få bort allt lagg som var därför jag tog spawnmenu. Men efter det var min tanke att jag skulle spawna senaste positon. Men det gick så snabbt så vet inte ifall jag kan har råkat klicka på något annan knapp men det var verkligen inte meningen och om det är det jag blev bannad för så kommer jag vara med nogrann nästa gång om det händer ingen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var det med spawnmenu så tyckte jag på ett sätt att jag var lite för snabb när jag skulle trycka på senaste position ingen men om det inte var det så har jag ingen aning om det skulle vara något annat som orsakade min ban. Jag tyckte inte att jag gjorde något fel för att jag råkade atingen trycka aldeles för fort

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad nästa någon gång men en gång har jag blivit bannad vad jag kommer ihåg jag kan ha fel. jag har lallat i ett hus och jag vet att det var fel och det förstår jag att jag har gjort fel.
Jag komemr även att ha screnshots eller likande ifall jag det kan ske igen det har jag lärt mig och en sak till är att jag har lär mig att ibland är det bra att bli bannad så kan man få mer lärdom och bli bättre RPare på unive och det vet jag är viktigt för 320 att har bra RPare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det lungt och trycka på rätt knapp som nu var Senaste position. Jag kommer även att kanske vänta tills kanske det inte är lika laggit. Det är bättre än att stressa Jag kommer att lära mig det och ta till mig det så det inte händer ingen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer att det jätte föriktigt i spawnmenu. Det är bättre att ta det lungnare än att stressa sig fram för att det är laggigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja kommer inte att skynda på min överklagan.

Senast ändrad:
vad är det? satte min överklagan på

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka