Accepterad KungKriss | Ansökan till Servervakt [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian.

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
89
Reaction score
88
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad heter du på discord? kristian.sw

Vad är ditt Hex:ID STEAM_1:0:600290937

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går mesta dels i skolan men annas bruakr jag ha hockey eller rpera på unive. Jag är angaserad i unive och därför ansöker jag för att minska alla reglebrott på serven. jag bruakr sluta skolan mellan 15:00-15:45 och därföer har jag ledig tid att lira unive. Därför kommer jag kunna vara aktiv men inte på dem dagarna som jag har träning eller är på skolan men efter kan jag spela. jag kommer kunna vara aktiv på helgerna mycket.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går ej att infoga bild har varit bannat en gång. Var bannad i en dag för inte har rpar på sakor. 1 Dec 2023 21:52

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift är att ta hand om spelarna och vara ett omdömde för alla spelare så det innebär att ajkg inte bara kan lalla eller slå folk på sjukan tillexempel. jag ska istället vara en förebild. Det är vikgit att ha servervakter för att det är som ett stöd till dem helper och högre som specar. Dem ser en synvinkel och dem som rperar ser det unive på ett helt annat sätt och det kan vara en fördel för då kan men blidra med en bättre rp nivå. En servakts jobb är att kick/banna en person som inte beter sig i rp servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervekat för att jag har ett intresse att förbättra unive och det vill jag göra rp mässigt. Det innbär att jag vill ha en hög rp nivå det kan servervakter bidra med. jag vill få bor allt lall och regelbrott som folk gör det förstör servern ajg vill att vi ska ha ett bra Commuity där alla har respekt mot varnda och det vill jag bidra med.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara att jag bannar en person som jag känner eller inte för att jag tycker att det är roglit och det ska sorklart inte förekomma men det kan hända. Man kan tillexempel kicka alla man ser det är grov abuse eller att man banna någon fråni ngen anleding.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka