Accepterad kungholm13 | Whitelist Ansökning (Leon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungholm13

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: kungholm13

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199051248913/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonas Per Alvar Holm

Vad är ditt discord namn? Woka#1867

Vad är ditt födelsedatum? 27 April 2005

Berätta om din karaktär. MIN KARAKTÄR. min karaktär är en man som är rolig trevlig och vill lära känna nya människor för min bakgrund har varit dåligt har varit med fel sorts av människor folkk som rännade och hållde på me droger och sånt men nu hoppas ja att hitta rätt sorts av folk och få en ny start i livet min karaktär kommer vara runt 40 år och vara än riktig pig och rörlig man för min ålder min karaktärs intressen är allt som har med motorer att gör verkgligen allt. och ett annat intresse är att hjälpa folk som har det dåligt att kanske få en ny chans i livet och hjälpa andra människor i knippa TEX kanske inte har råd med mat då är ja där med en liten peng till dom för att göra den dära minuten till en bra och glad minut. DET VAR TYP ALLT OM MIN KARAKTÄR SORRY FÖR STAV HAR LITE DYXELEXIE

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra till denna servern med ett roligt och bra RP och att kunna göra folk glada och ha roliga scenarion med folk och skaffa nya och många bra RP kompisar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För många av mina kompisar har just tipsat mig om denna servern att den har ett BRA RP och ett seriöst RP OCH ROLIGA SCENARION. och ja hade gärna varit en del av denna servern för då kan ja hjälpa folk till roliga och bra scenarion och ett bra RP

Hur många timmar har du på FiveM? runt 400 har 2 STEAM konton men jag är bra på RP för mina timmar

Hur hittade du Multistaden? Några av mina kompisar tpsade mig om denna och sa att denna var en rolig bra RP server snälla mods och admins ocj ja tänkte vrf inte ge denna server ett försök och ja tycker att denna servern stämmer upp till mina kompisars ORD och det värkar roligt och nice och det känns som jag har hittat rätt server.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Faktisk har ja ej blivit bannad på någon server Någonsin

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja. jag spelar på 1 sevrver till men jag tror att jag kommer gå över till denna till 100% flr den andra server tycker jag har väldigt dåligt RP på och det är inte så roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka