kungenselle123
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? selle
Vad heter du på discord? selle64#7417
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. att ja e ute men jag spelar unive från kl 9 på morgonen till kl 2 på natten
Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) nej jag rp så bra jag kan inte göra fial rp
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hjälpa så många man kan inte vara elak it och göra servern bätre kolla hur andra rp om dom inte rp bra så kan jag banna dom e 1 timma för man ska rp bra men man ska man inte banna folk utan anlednig hela tiden bara om dom rdm vdmar o mer och alla har läst reglerna när man spelar på kvällen så ska man kolla om alla rp bra som typ när det e slagsmål då ska man inte banna dom om de e it bara om han slår förat rdm elr inte göra det på piren man ska hålla koll så alla känner sig tygga på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? för unive e en bra server inte mycket rdm elr vdm alla r bra tycker ´jag.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. de typ när man revvar sig själv på et sinario elr när folk typ skriver i chatten revva mig nu då ska man inte bara revva man ska rp på de och ta de till sjukhuset men revva ska man inte göra ofta för när man bråkar med nån o en kille dödar mig tillexpel då ska jag inte revva mig bara så. det kan även vara att jag kickar någon för att jag har något emot de, det kan även vara att jag dvar en bil för att polisen gör den stormining, Alltså att man använder makten som servervakt på fel sätt.
Vad heter du på discord? selle64#7417
Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. att ja e ute men jag spelar unive från kl 9 på morgonen till kl 2 på natten
Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) nej jag rp så bra jag kan inte göra fial rp
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hjälpa så många man kan inte vara elak it och göra servern bätre kolla hur andra rp om dom inte rp bra så kan jag banna dom e 1 timma för man ska rp bra men man ska man inte banna folk utan anlednig hela tiden bara om dom rdm vdmar o mer och alla har läst reglerna när man spelar på kvällen så ska man kolla om alla rp bra som typ när det e slagsmål då ska man inte banna dom om de e it bara om han slår förat rdm elr inte göra det på piren man ska hålla koll så alla känner sig tygga på servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? för unive e en bra server inte mycket rdm elr vdm alla r bra tycker ´jag.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. de typ när man revvar sig själv på et sinario elr när folk typ skriver i chatten revva mig nu då ska man inte bara revva man ska rp på de och ta de till sjukhuset men revva ska man inte göra ofta för när man bråkar med nån o en kille dödar mig tillexpel då ska jag inte revva mig bara så. det kan även vara att jag kickar någon för att jag har något emot de, det kan även vara att jag dvar en bil för att polisen gör den stormining, Alltså att man använder makten som servervakt på fel sätt.