Nekad kungenragge33 | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungenragge33

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198880097769/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad är ditt discord namn? hawaii#3695

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ragnar Svensson och han växte upp i väldigt dåliga förhållanden, där mamman var knarkare och pappan jobbade borta 50 veckor av 52 på ett år. Ragnar fick klara mig mest på egen hand och han hamna snett på det i samhället. Hela Hans uppväxt bestod av att Han hängde mycket ute på torg på nätterna. Han testa alla möjliga substanser. Men när Han blev 20 så kom en vis man fram till han och sa "Vill du verkligen leva såhär". Just den meningen fick Ragnar att ändra sig själv helt. Han börja plugga upp Hans betyg. Han började söka helgjobb för att försörja sig och sin mamma. Han vill börja jobba som polis. Han försöker även åka runt till olika torg på nätterna och stoppa ungdomar som står där ute och tar substanser. Han vill ändra samhället till det bättre.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med bra RP och är väldigt aktiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra rp och ge andra en roligare upplevelse!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De betyder till exempel att om du är i ett scenario och du ska skjuta en kille!

Hur hittade du Unive? Jag kollade runt på FiveM servrar och sen kollade jag in på svenska servar och så började spela Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka