0sk4ar00
Medlem
- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 432 — Övrigt
Anledning: ajöss
Personal: Hedgehog
Datum: 2025-12-31
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det va så hära att min polare blev pc checkad då hadgehog trodde han fuskade men det gjorde han inte. När de väl går igenom hans pm så hittar de gamla klipps o hag menar GAMLA när jag då fuskade. Jag vet att det är ett enormt regelbrott och jag ångrar det så grovt men jag fuskade inte när jag blev bannad utan det var långt tillbaka. När de väl ser klippet frågar de om person nummret och sedan söker upp mig. De ber han som blir checked att kolla pm och då ser de en gammal esp bild på 320.
Tar du ansvar för det som hände? Ja till 100% även om det var 1 år sen så har jag ju fortfarande fuskat men jag menar att jag tog en lång break från fivem och sen när jag väl kommer tillbaka och lägegr av med fubb så blev jag ändå bannad. Om jag får komma tillbaka så kommer jag ej göra om detta.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig grovt att hur långt tillbaka fuskbanen än är så behöver jag fortfarande lära min läxa därför skriver jag en nu och ber om en ny chans då jag ska spela som jag gjorde innan jag blev bannad UTAN FUSK. Fuskandet fanns det bilder på sen år tillbaka. Jag har fuskat o det erkänner jag förut men nu har jag slutat för att ni ska kunna lite på mig så får ni pc checka mig o allt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag ska få en ny chans då jag känner att jag verkligen har vuxit upp och att jag verkligen inte kommer fuska som jag gjorde förr. Jag vill komma tillbaka till communityn då de va jätte kul o träffa nya spelare. Ni kan pc checka mig o allt då jag inte hade fusk då eller nu. Jag hade till o med blivit det innan jag vart bannad och staffsen hittade inget utan de tog esp bilden som var gammal som bannbevis. Jag ber er om en ny chans och jag lovar verkligen att detta inte kommer ske igen. Jag vet att det jag gjorde var extremt fel men jag tycker att ni borde ge en annan chans. Detta var tre månader sedan jag vart bannad men fuskade för ksk 10 månader sedan och redan nu ångrar jag det
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope men bubbel o hedgehog lär nog ha mina gamla klipps som bevis
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja