0sk4ar00
Medlem
- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 432 — Övrigt
Anledning: ajöss
Personal: Hedgehog
Datum: 2025-12-31
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Min vän blev pc checkad och på hans kamera rulle så fanns det en 9 månader gammal esp bild som jag själv tatt och därefter blev jag bannad.
Tar du ansvar för det som hände? Ja, jag tar fullt ansvar för det som hände. Det var mitt eget val att fuska, och jag förstår nu konsekvenserna av det. Jag skyller inte på någon annan, utan står för mitt misstag.
Vad har du lärt dig sedan dess? Sedan jag tog en paus från fivem har jag hunnit tänka efter en del. Jag har insett att fusk egentligen är helt onödigt. Det kanske känns som en snabb lösning i stunden, men det ger inget värde i längden och förstör både upplevelsen och utvecklingen. Under pausen har jag lärt mig att det är mycket bättre att spela ärligt och faktiskt jobba för det man vill uppnå. Det känns mer genuint och man kan vara stolt över det man gör. Därför har jag nu förstått att fusk inte är något jag vill hålla på med längre, och jag kommer istället fokusera på att spela på rätt sätt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt särskillt till philip320 som jag ljugit för.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag har tagit ansvar för mina misstag och faktiskt reflekterat över dem. Under tiden jag varit borta har jag insett att fusk är onödigt och bara förstör både för mig själv och för andra. Det är inte så jag vill spela eller vara en del av communityt. Jag har tagit en paus och använt den tiden till att förstå vad jag gjorde fel, och varför det inte är värt det. Nu har jag en annan inställning – jag vill spela rättvist, följa reglerna och bidra till en bättre upplevelse för alla. Jag kan inte ändra det jag gjort, men jag kan visa genom mitt beteende framåt att jag har lärt mig. Om jag får en ny chans kommer jag ta den på allvar och bevisa att jag kan sköta mig.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har bilder och bevis när jag hade fuskat.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Senast ändrad: