Nekad Kungen_2374 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

0sk4ar00

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kalle123_123/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b9437a4

Vad är din discord tagg? bandowt

Vem var det som bannade dig? .william07.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-30 205654.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att ni valde att banna mig eftersom jag metagame:ade genom att inte deffa i kanalen och glömde att hålla isär information jag visste OOC från det som min karaktär faktiskt borde ha vetat IC. Det är en tydlig regel, och jag förstår att ni måste hålla hårt på den för att servern ska fungera. Jag respekterar banen och har verkligen lärt mig av den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad befann jag mig på en oljerigg i spelet och sprang runt där. Efter det loggade jag ut från servern. Kort därefter märkte jag att jag hade blivit bannad. Jag inser i efterhand att jag glömde deffa i kanalen och att det kunde uppfattas som att jag använde information på ett sätt som inte var korrekt IC. Men jag använde information i spelet till utanför servern och jag gjorde verkligen ett enormt fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det i grunden var mitt eget fel. Även om jag inte medvetet försökte metagamea, så gjorde jag ändå ett misstag som bröt mot reglerna. Jag förstår därmed varför staff agerade som de gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara mycket mer noggrann med att hålla mig till reglerna, se till att alltid deffa i kanalen och undvika situationer där information blandas mellan OOC och IC. Jag borde helt enkelt ha varit mer fokuserad och tagit ansvar för att följa serverns riktlinjer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka