Accepterad Kungen_2374 | Ban Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0sk4ar00

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kalle123_123/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b9437a4

Vad är din discord tagg? Kunegn_2378

Vem var det som bannade dig? wazy.ts

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-03 191055.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig eftersom jag gjorde en ganska dum sak o pwga men jag förstår att jag gjorde fel och jag ångrar det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av ett gäng som pittade ganska mycket, tillslut så gick min bil sönder när en av de bilarna pitta mig och då blev jag arg och sköt de ur bilen. Istället för att rpa på skadorna som jag ångarar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, absolut inte denna var helt rätt av wasy och han jag dunder jobb. Jag ångrar det grovt om hur jag förstörde scenariot för de andra och jag vill gärna ha unbann då jag ska iväg till gotland i 3 veckor om 4 dagar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 2 bannsmen jag kommer inte ihåg hur jag blev bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat hoppa ut ur bilen och ta upp händerna eftersom det handlar inte bara om att vinna i scenarion utan att båda parter ska ha kul.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag såklart och jag lovar att inte göra om det. Ni har mitt ord!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka