Nekad Kungen_2374 | Ban Överklagan [ama99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0sk4ar00

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kalle123_123/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b9437a4

Vad är din discord tagg? bandowt

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-12 115802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag reagerade för snabbt och valde att skjuta spelaren istället för att försöka lösa konflikten genom RP. Min reaktion var inte i linje med normalt Social RP och jag borde ha hanterat situationen lugnare och mognare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng åkte runt när en kille började provocera oss kraftigt. Han hetsade emot min kultur och mot mitt gäng, och började dra in våra familjer, bland annat genom att “bränna morsor”. Vi kände redan till honom sedan tidigare, eftersom det funnits konflikter mellan oss och hans gäng. Vi frågade vad han sa och han upprepade samma förolämpningar igen. I det ögonblicket tappade jag tålamodet och valde att skjuta honom. Kort därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är förståelig. Även om spelaren provocerade och bröt mot respektfullt RP så borde jag ändå ha löst situationen utan att gå direkt till skjutning. Jag tar ansvar för att jag lät känslor styra istället för att hålla mig till serverns regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några bans ja!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. Jag kunde ha fortsatt RP:t verbalt istället för att skjuta. 2. Jag kunde ha ignorerat eller dokumenterat hans regelbrott och sedan rapporterat honom i stället för att låta mig triggas. 3. Framför allt borde jag ha kontrollerat min ilska och hållit mig lugn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100 %

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka