Accepterad Kungen_2374 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0sk4ar00

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kalle123_123/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b9437a4

Vad är din discord tagg? Kunegn_2378

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-17 140524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gissar på att hon trodde att jag faktist sköt hejvilt som visas på bannen men det gjorde jag inte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade de folk som vår allians har konflikter med och det står i DMGs krigslista och när jag hade försökt prata med de i 30 min när de bara åker så hoppar jag ut eftersom jag känner igen rösterna och de åker runt i en lotus bil. När jag väl ber de hoppa ut ur bilen så åker de" jag sköt inte ett skott" och sedan fortsatte vi jaga de. Därefter fick jag bann för detta när det hade gått 4 timmar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker denna va felaktig eftersom vi har konflikter mot de samt de har skjutit mot våran allians vilket gör det väldigt rimligt att jag försöker kidnappa de. Jag hade pratat med de innan och staffen bad grabben visa klipp och där ser man att jag inte skjöt men man såg bara ett 30 sek klipp där man redan ser att jag jagat de innan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig varit bannad på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skippa att hoppa ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka