Nekad kungen234 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungen234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161425194/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille100

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Bengt Johansson, jag är född 1999. Min mamma och pappa hette Linda och Göran. När jag var liten var min mamma och pappa med om en olycka och båda dog på sjukhuset. i början bodde jag hos min farmor men hon fick cancer. så jag fick flytta till ett barnhem. Det var förjävligt på barnhemmet så efter ett år så rymde jag och sprang hem till min kompis. Så jag bodde hos min kompis tills jag blev 18 år och flytta till en lägenhet, jag har alltid drömt om att äga en Volvo 740. Jag gillar också att mecka med bilar så jag skulle vilja jobba på meckonomen, så det är min högsta önskan att få jobba där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja jobba påriktikt. Jag vill kunna hjälpa folk med att laga och fixa. Jag vill kunna skydda mig själv om någon attackerar mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle vilja jobba påriktikt. Jag vill kunna hjälpa folk med att laga och fixa. Jag vill också kunna bidra med en riktigt bra rp. så därför vill jag bli medlem

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte bara ska spela för att vinna istället så ska man spela för att hjälpa till och stötta folk.

Hur hittade du Unive? det betyder att man inte bara ska spela för att vinna istället så ska man spela för att hjälpa till och stötta folk.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka