Nekad kungen234 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungen234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199161425194/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille100

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2008

Berätta om din karaktär. jag heter Bengt Johansson och är född 1999 när jag var liten har jag alltid drömt om och få äga en volvo och bara ragga runt och nu får jag göra det när jag var 12 år så dog min mamma och pappa i en bilolycka dom frontal krokade i ett träd och sen somna båda in på sjukhuset så jag fick bo på ett barnhem. ibland kan jag börja gråta för det när jag tänker på det nu som 23 åring. jag är inresserad av bilar särskilt volvos 740s. Jag gillar dessutom att mecka med billar, jag gillar även också att spela golf.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna göra mer saker tex som att jobba på dett jobba man behöver whitelist för vissa av dom jobben är oftast stängda så därför vill jag kunna jobba med de jobb och öppna upp. Jag vill också kunna bidra med en bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och jobba på de jobb som e stängda. Dessutom så brukar jag gå upp hyfsat tidigt och då kan jag öppna upp för det brukar vara stängt på morgonen. upp dom jobb som e stängda på morgonen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte bara ska spela för att vinna istället så ska man spela för att hjälpa till och stötta folk.

Hur hittade du Unive? Jag satt och skrollade efter en bra rp server och så hittade jag unive det var mycket folk som var inne på server och då tänkte jag det är säkert en bra server jag gick in på den och spelade några dar och märkte att det var jävligt bra. bra gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka