Accepterad kungen234 | Ban överklagan [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungen234

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161425194/

Ditt Hex-ID: steam:110000147983d2a

Vad är din discord tagg? #4786

Vem var det som bannade dig? yjjzpe

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming rpade inte över huve taget stog det

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ni bannade mig för att jag inte rpade när jag krockade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle testa en bil och när jag svängde så tippa den över och typ 15min efter så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte att bannen var inte helt felaktig för jag rpade kanske lite för lite men jag tycker att fem dagar är lite och ta i. jag hade repekterat om det var en eller två dagar men fem tycker jag är för mycket. jag var kvar i bilen en stund men råkade gasa lite och sen hoppade jag ur bilen och la mig på backen. jag råkade få med när jag skratta jag ber så mycket om ursäkt råkade håla in push to talk knappen då. jag lovar att tänka på det och rpa mer men det brukar jag göra annars.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men två av tre bannar har varit felaktgi det tredje var att jag råka ha mask på piren och blev bannad i en timma.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde nog kanske ha rpat lite mer men fem dagar tycker jag ät för mycket

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig absolut. jag har lärt mig att jag ska rpa lite mer när jag krockar jag ber om ursäkt och ska inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka