Kungen2233
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad är ditt discord namn? Jonas2233
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albin Johansson och jag är 22 år gammal jag kommer från en familj som har haft det ganska fattigt under hela barndom faktiskt och vi har haft det svårt med pengar men vi fick mat vi bordet så man ska vara nöjd liksom min Pappa lämnade oss tidigt så Mamma fick vara med oss själva mig och min brorsa. Jag har fått veta lite om Pappa av mamma och hon har berättat att han inte alls var snäll utan att han var dum och elak bara sen började han hålla på med droger och vapen och sånt där skit med då bestämde farsan sig att han inte ville att sina egna barn skulle växa upp med en farsa som håller på med en massa skit och mamma höll ju med om det såklart men hon tyckte samtidigt att det var jätte jobbigt att lämna sin man och hur det skulle bli med mig och min brorsa och hur hon skulle kunna ta hand om oss helt själva. Men ännu idag 22år gammal så lever vi jag min brorsa jag och min Mamma. Mina intressen har alltid vara att jobba med bilar någon gång i framtiden jag har alltid tyck det har varit intressant med billar till exempel när jag var liten så brukade bara leka med bilar men alla mina kompisar tyckte inte det var lika kul som jag tyckte kanske och det var allt som jag har och säga om mig själv....
Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till serverns rp är en bra och rolig rp för både parterna. Kommer ha en rolig social rp som kommer gynna alla som rollspelar med mig kommer inte bara tänka på mig när jag rpar kommer tänka snäppet före kommer detta verkligen vara roligt för motparterna om det är det.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i scenario innebär att man ska spela inte bara för så jag har kul att alla andra i scenariot också ska ha kul samt så ska alla parterna ha en chans att vinna i scenariot det ska försöka vara 50% 50%
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft: Tänk efter noga och agera realistiskt i alla situationer. RDM: Döda inte någon utan en giltig anledning eller scenario. VDM: Använd inte fordon för att döda utan en giltig anledning eller scenario.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på unive tidigare men det var nog länge sen kommer inte riktigt ihåg kanske 1 år sen
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej