Nekad Kungen12344 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

staltrimmern

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199689629048/

Ditt Hex-ID: steam:11000016713fd78

Vad är din discord tagg? kungen12344

Vem var det som bannade dig? valetino

Bild på banmeddelande: lök.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej tror dem bannade fel eller inte har kollat upp grundläggade anledning på allt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi följde efter några som sköt och slutade sedan upp i skottlossning mot ett gäng vid ett ställe och sedan dog jag och sen så var det 1 utav oss som överlevde som rpade på att han binde fast oss alla med rep och sen så fick jag döda en död kropp eftersom han binde fast oss fick vi rpa oss fram till att bära oss och sedan la han som överlevde oss 2 i bilen hämtade dem 2 andra som låg döda och gjorde samma sak och la in dem i bilen sedan vid sjukan så tar han bort repen från oss fast bundna och tar in oss 1 och 1 alltså ser jag inget fel i det jag gjort utan i såfall han som överlevde som valde att rpa sig fram detta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag skulle ej säga att jag gjort fel för jag levde inte ens utan rpade bara på det han som överlevde gjorde och han valde att binda fast oss och då behövde vi döda bära varandra för han kan ju inte bära 5 st åt gången utan vi rpade på att han bunde fast oss

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inge tidigare banns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej inte så mkt utan vill helst diskutera vidare detta i sup ifall valetino vill ha det mera utförligt för ja e inte så bra på att skriva

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jaaaa fan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka