Ej Antagen Kungen1234 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kungen1234

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vilken chefs-position ansöker du till? inquisitor chef

Vad heter du i verkligheten? Erik

Vad är ditt användarnamn på discord? Kungen11133

Ange ditt födelsedatum: 7 Februari 2011

När fick du medlemskap på Unive? för 30 dagar sedan. Men va medlem i början av förra året och blev av med de för ungefär 1.5 månader sedan men har tillbaka de nu

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina erfarenheter inom bil försäljning är att jag har varit Marja lisa chef 2 gånger tidigare. Eftersom att jag har varit chef tidigare så har jag erfarenheter om vad man gör som chef och hur man gör de. Jag har koll på hur systemet funkar med ta ut för visninng sälja, ta ut på provkörning, osv.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer inom inquistor är just nu att rennsa bland anställda. jag kommer rensa bland anställda för att aktivetetn måste vara hög. jag kommer kolla igenom vad dom har för system dom har nu och kolla om den funnkar. Jag kommer inte ha fr många anställda för att om de är för många anställda så kommer de att vara för många i tjänst. Jag kommer få Arbetsplatsen att bli så trygg plats som möjligt både för personal men också för anställda. Alla ska trivas.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Några timmar om dagen men om jag inte är ig så kan man alltid skriva till mig på dc och då svarar jag så fort som möjligt.

Har du läst våra grundregler? Ja

Nekad.

Anledning: utveckla dina svar.

Du är välkommen att ansöka igen om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka