Inaktuell Kungen1234 | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kungen1234

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Ditt discordnamn: kungen11133

Ange ditt födelsedatum 7 Februari 2011

Varför ska just du bli staff? För att jag tycker om att hjälpa folk även om dom är nya eller har spelat längre. och jag vet typ hur det går till för att ibland så har jag kollat på twitch när någon streamar och jag känner att jag vill testa på att göra det eftersom att det ser roligt ut. jag känner att jag vill hjälpa till med servern eftersom att det är många som lallar och gör regelbrott hela tiden och spelar bara för att det ska vara roligt och inte seriöst. jag vill att det ska vara bättre rp på servern eftersom att den är dålig just nu och mycket regelbrott vilket som inte är så roligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är för mycket lall och regelbrott för det ser jag nästan hela tiden. Vissa som spelar på anda servrar kommer in på unive för att förstöra. ibland så ser jag folk som kör över andra så do dör och kör iväg med mening för att dom inte tycker om varandra även fast att man inte får det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Med lall så ska vi banna dom i en kortare period för att se om dom fortsätter eller inte och med regelbrott å beror det vad dom gör. men om dom fortsätter när dom kommer tillbaka så blir det längre.
Om dom kör över folk så ska vi banna dom så att dom inte gör om det igen

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska vara proffeionel och ha bra attetyd, ha bra bemötande och vara trevliga mot dom andra. och det är väldigt viktigt eftersom om man inte har bra attetyd och inte är proffetionel så finns det risk att folk slutar spela unive. Man ska försöka att inte skapa bråk med andra både andra staff men också spelare på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara aktiv alla dagar som jag har möjlighet till att vara aktiv. jag kommer satsa mycket på staff men kanske rpa en eller två gånger i veckan. Jag kommer vara aktiv några timmar om dagen beroende på vilken dag. (alltså Staff)

Hur länge har du spelat på Unive? 5 maj 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag tyvärr inte

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka