Accepterad kungen av edsbyn | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungen av edsbyn

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199405155748/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Rozh#8487

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Macky Amri han är 19 år och hans bakgrund är lite hemskt. Han föddes uppe i dalarna med sin mamma och pappa. Hans mamma var Djur Vetrinär och det gick bra för henne. Men nu handlar det om habs pappa. När Macky va 10 år så hände det en hemsk sak att hans pappa Alexander dog i en skottlossning hans pappa var polis och då blev han skjuten i ett bråk med massor med inblandade folk. Macky har mått väldigt dåligt efter detta och vart självmordsbenägen och haft enorm ångest . Så nu är Hans dröm att bli polis för han såg upp till hans pappa och älskade poliser. Nu ska macky hitta ett bra liv här på unive och hitta ett jobb och skaffa kompisar och sluta tänka på allt som har hänt i hans liv och tänka possitivt där tar denna historian slut

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag borde bli medlem på Unive för att jag är snäll och har en bra roleplay spelare. Sen är min dröm nån gång att jag skulle vilja bli polis på servern. Jag är en seriös mäniska och inte vill lalla på servern och ha det seriöst och ha det roligt. Plus att jag kan göra roliga scenarion och tråkiga både och. Jag är väldigt aktiv på servern och att jag t.ex kan bli polis eller nåt annat jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en bra och rolig rp samt jag är väldigt bra på att rollspela och kommer höja rp nivån enormt stort på servern. Sen kommer jag rapportera om nån gör ett regelbrott på servern t.ex. rdmar eller vdmar eller det kan va andra saker som är strikt förbjudet på servern allt detta jag har skrivit kommer jag bidra bra på servern unive tack för mig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan både förlora och vinna och kunna måste acceptera det. Sen att man ska göra roliga scenarion och bara inte tänka på sig själv.

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade om servern han sa att den hade en bra rp nivå och en bra server som man kan köra på.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka