Nekad kungen av edsbyn | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungen av edsbyn

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405155748/

Ditt Hex-ID: 1100001561f45a4 (Hex)

Vad är din discord tagg? Kexi#8487

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du är permanent avstängs från unive anledning dc bannad en permanent avstängning går inte ut

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen aning jag gjorde inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis kollade unives dc och då taggade min kompis mig i chatten då taggade jag honom sen blev jag bannad från dcen och servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det står felaktig ban jag gjorde inget fel jag taggade tillbaka min kompis i chatten förstår ej varför jag blir bannad av det jag tror faktiskt ej att jag gjorde fel detta är från mitt perspektiv och då blev jag bara bannad och då gick min medlem bort med

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tror faktiskt jag inte kunde gjort nåt annorlunda liksom jag bara taggade honom vet ej kanske inte skulle gjort det men liksom tror ej att jag gjorde fel där

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja tydligen att man inte får tagga tillbaks

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår absolut det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka