Accepterad kungeen | Medlem ansökning [9bit] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungeen

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/KiwiPRO07/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam söderlund

Vad är ditt discord namn? adam.#1682

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2021

Berätta om din karaktär. Thomas Kvist. Min karaktär heter Thomas och han är 22 år gammal han ska snart fylla 23 år. Han bodde med sin mamma och pappa men när han var 15 så dog både hans mamma och pappa. Så då fick han försöka klara sig själv men det gick inte så bra. Thomas tog kontakt med sin farfar. Thomas gillade att vara med sin farfar och meka med gamla bilar men efter 4 år så dog hans farfar då var Thomas 19 och hade körkort. Thomas bestämde sig för att ta en av bilarna dom hade fixat då åkte han ner till staden och började jobba som reporter i 3 år. Nu vill han byta till att jobba på mekonomen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag spelar väldigt mycket på Unive. Jag lever mig in som min karaktär. Jag vill ta mitt RP till en ny nivå. Jag vill bli medlem i Unives server då är väldigt roligt att spela inne på servern enligt mig och då jag bara spelar på Unives server. Jag tycker det är väldigt verklighetstroget i Unive därför jag älskar det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag tycker att Unive har en väldigt bra RP på sin server och är väldigt aktiva på denna servern. Jag tycker att det är många människor som pratar svenska på servern. Jag gillar att det är alltid nån inne på servern.

Hur hittade du Unive? Min brorsa tipsade mig om Unive. nu när jag kommer hem från skolan så spelar jag på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill lära känna en massa kompisar och få ett bättre RP på servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att Thomas skaffar familj och vänner och lever tills han blir gammal.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka