Accepterad Kung_Uggla | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kung_Uggla

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/hejhejsalam/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Oldmark

Vad är ditt discord namn? PappaPalm#6656

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Lennart Bladh, född 11 augusti 1974 är en känslo styrd instabil man i sina bästa år. Lennart har alltid varit annorlunda, detta har lätt till att han har blivit mobbat genom hela sin uppväxt. Denna konstanta mobbning har lätt till att han på senare år har börjat agera utåt och slå de han upplever som mobbare. Detta har lätt till att Lennart har haft problem med auktoriteter såsom polis och socialkännsten.
Lennart försöker nu komma tillbaka in i samhället och går därför diverse rehab program såsom KRIS ( Kriminellas Retur In i Samhället). Detta hart lätt till att Lennart sakta börjar accepteras av samhället igen.
Lennarts största dröm är att bli bilmekaniker då han har en bilar är hans stora intresse.
Lennart drömmer om att från detta få en stabil lön och skaffa sig en familj han då kan försörja. Lennart vill erbjuda sina framtida barn en säker och stabil uppväxt, något han inte fick uppleva.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra som en seriös medlem som vet och följer regler och riktlinjer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har länge varit aktiv på servern och kommer göra mitt yttersta för att spela på ett seriöst och bidragande sätt. Jag vill bidra till ett komplett samhälle genom att tillexempel börja arbeta på något företag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag ska bidra till att alla har en bra upplevelse vilket i vissa tillfällen måste gå före min vinst och upplevelse

Hur hittade du Unive? En kompis rekommenderade servern till mig

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka