Nekad Kung Tomat | Whitelist ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kung Tomat

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Kung Tomat

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/2873458437095345934895934589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Kung Tomat#8564

Vad är ditt födelsedatum? 28 April 2010

Berätta om din karaktär. Jag vet inte hur jag ska förklara med jag ska försöka.

Han är ju ett barn som heter: Emil Rydden och han lever ju lite på rymmen och är föräldralös så han behöver ju vårdnadshavare men han är ju minikriminell eller vad ni vill kalla asså han kommer ju inte göra några allvarliga brott men asså han kan göra lite saker ibland som är oväntade

Han är ju 9 år gammal

Hans mamma är död

Intressen har han ju men han brukar oftast bara vilja vara ifred och gillar att rymma

Känslor vet jag riktigt inte det skulle ju vara hans döda mamma i så fall

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill spela på en server med bra rp och roliga scenarion vilket jag tror att jag skulle kunna bidra med.
Jag vill bidra med bra rp.
Och jag vill verkligen spela på denna servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ha bra RP bidra med roliga scenarion och detta är typ den ända servern folk kan rpa på och jag har längtat efter att kunna spela som barn karaktären väldigt länge nu

Hur många timmar har du på FiveM? 887

Hur hittade du Multistaden? Min polare invitade mig till discord servern

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja denna så jag måste ansöka om whitelist igen

Jag var också tvungen att göra en banöverklagan på discorden och fivem servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka