Nekad Kung Tomat | Ban överklagan [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kung Tomat

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: Kung Tomat

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2873458437095345934895934589/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Jag vet inte då min dator var avstängd

Vad är din discord tagg? Kung Tomat#8564

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Mass RDM på sjukhuset Combat loggar Blacklistad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte om jag ska vara ärlig ingen aning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade barn och åkte voi men jag ramlade av vid bilfirman så jag gick till sjukhuset och när jag var där fick jag sjukvård sen gick jag därifrån och skulle lämna för att sen joina igen i ett hörn för att ingen kunde höra mig. Sen nu idag 2020-08-14 hade jag tänkt sätta mig och chilla lite medans jag rpar men när jag trycker connect kommer det upp att jag är permanemt avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig eftersom den som bannade mig ljög så himla mycket han sa att jag gick runt och slog folk på sjukhuset och sen sprang därifrån och lämnade när han försökte prata med mig vilket är århundradets lögn

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga tidigare bans vad jag minns och det är jag ganska säker på att jag inte har.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte eftersom att jag inte gjorde nåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men ändå den var felaktig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka