Nekad kung malte | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kung malte

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Maltebeck

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Beckman

Vad är ditt discord namn? kung malte#0160

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter konrad bohman han har haft en tuff uppväxt och därför har hamnat i den kriminela världen tidigt. han blir lätt sur och ibland även våldsam. han ogillar polisen och har därför attityd mot poliser. han är inte så smart och styrs lätt av sina känslor. han är fast för droger men försöker sluta. pågrund av sin hårda uppväxt har han även svårt att lita på folk. han kort o kaxig och har svenskt ursprung.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive eftersom jag kommer hålla rollspelet på en hög nivå och eftersom jag tror min karaktär kommer sticka ut från mängden. jag kommer även vara en aktiv spelare på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag intresseras av unive eftersom de är en populär server med rollspelet på en hög nivå jag är även trött på rp servrar där spelarna förstör.

Hur hittade du Unive? många av mina favorit streamers, youtubers och vänner spelar på servern och jag har därför tyckt att serven ser intressant ut länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? målet med mitt rollspel är att hålla det på en seriös nivå och att ha kul med vänner även skaffa nya vänner och att få min karaktär framgångsrik via den kriminella vägen. jag vill även att folk ska veta vem jag är på servern genom att lära känna nya folk och sånt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att vara en aktiv spelare och att skapa ett rykte för min karaktär även att ha kul med vänner och bli en framgångsrik kriminell. också att lära känna folk inom servern och skapa kontakter inom servern. jag har också som mål att sättet jag blir framgångsrik på kommer va lite udda.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja jag är aktiv i andra svenska rp servrar för tillfället som till exempel centralen och avail men om jag lyckas bli medlem i unive kommer jag att endast vara aktiv på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka