Nekad kundservice | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kundservice

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? haydo

Vad är ditt discord namn? haydo00063

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: voika terve 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig. snäll. glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från finland ock ska lära sig språket och målet är att bli stor kriminell, göra pengar och skapa kontakter och vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har en bra rp nivå. jag kan alla regler och spelar för att alla ska ha kul. Jag kommer bli kriminell har jag tänkt och jag kommer göra roliga scenarion. Jag vill att alla ska ha kul och jag kommer rpa med en seriös rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna varje scenario. Man ska köra för att det är roligt inte för att vinna. Då blir det inte roligt för motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= random deathmatch det innebär att du dödar någon utan ett bakomligande scenario VDM=Vehicle deatchmatch att man använder sitt fordon som ett vapen | Suntförnuft= Du ska ha ett logiskt tänkande | Copbait= Du försöker få polisen uppmärksamhet | Fear rp= Du värnar inte om ditt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka