kunay!
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 821 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: Fuskare
Personal: Elias
Datum: 2026-04-18
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv hade en polare som hette gorilla som jag misstänkte cheata och så fråga jag om han fuskade. Då ljög jag o sa att jag också gjorde det och då så erkände ju han att han har fusk, efter det har jag bara lallat med honom om att jag också fuskat. Men saken var ju att jag inte fuskade egentligen utan lallade bara men det förstod ju tydligen inte han. Sedan fick han perma och då är det klart att man ska försöka få med andra på ban för att man själv fuskar. Jag skrev till och med till grabben något i stilen att jag inte kunde ge ut fusket och att det var hemma kodat osv. Trodde att det blev ganska uppenbart att jag lallade då, men verkar inte så. Tycker det är märkligt att det inte genomförs en pc check på mig utan bara blir bannad utan att någon pratar med mig. Om staffen bara kunde gjort en pc check på mig hade hen sett att jag var oskyldig och så hade det inte varit något problem nu
Tar du ansvar för det som hände? ja, det var väldigt dumt att göra.
Vad har du lärt dig sedan dess? att inte lalla om att fuska eller grejer som bryter mot unives regler.
Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag bidrar till bra social rp och är seriös. och så har jag väldigt bra banhistorik om man jämför med många andra.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...6eae182529c626a0ed524bb61c13af3ef88863a43ebd&
här skriver jag att jag inte kan ge ut cheatet eftersom jag inte har något att ge.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja