Nekad Kullen gaming | Whitelist ansökning [Falken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? kullen#6056

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas sten och är 21 år gammal och kommer från sverige. Jonas är trevlig och gillar att prata med folk och vara ute och köra bil. Han gillar bilar och fordon så han äger många såna. Jonas vill jobba som mekaniker för att det har varit en dröm för han.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag spelar mycket är väldigt aktiv på Unive och gillar att spela där och jag tycker att jag har bra rp. och börjar tycka det är lite tråkigt för kan nästan inte göra nåt längre som att skriva i twitter eller blocket blir lite svårt ibland då att sälja mina bilar och sånt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det vore kul så att jag kan ansöka till jobb och sånt men också för att jag spelar väldigt mycket och gillar servern.

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig servern och jag gillade den väldigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska vara så realistiskt som möjligt och att och försöka bli mekonom anställd!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka