Accepterad Kullen gaming | Medlem ansökning [Nordquist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Kalle#1025

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Jag benämns som Jonas sten och är en tönt som kör runt i en Postnord lastbil och levererar paket enligt vissa. Jag kom till staden som flykting barn då jag endast var 10 år gammal nu är jag 30 år har bott i staden ett tag och har flyttat runt lite grann det jag har försörjt mig på är att jobba på Postnord och leverera post/paket. Jag letar fortfarande efter mina biologiska föräldrar från Sydamerika. På fritiden kör jag cross uppe i skogarna och hänger med mina kriminella vänner. Har även gått i brottning i 6 år där jag blev utbildad till en så kallad professionell brottare. Mina stora intressen ligger i bilar och crossar då jag har stora kunskaper inom fordonsvärlden. Mitt mål med livet är att få ett bättre jobb och även barn & fru.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har inte kört allt för mycket FiveM men de 340 timmarna jag har kört har jag lärt mig väldigt mycket. Jag skulle vela bli whitelistad dels för bättre jobb möjligheter och bättre lön. Lättare och skaffa vänner ifall man är whitelistad också. Jag vill även visa mina kunskaper inom RP världen och hur jag hanterar det har väldigt bra RP för att bara kört 200 timmar har en plan och struktur på min gubbe som är seriös och framgående. Jag tycker att Unive är en trevlig och rolig server och spela på och vore extra kul om man hade chansen till roligare jobb och titlar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har alltid kul när jag spelar på servern och tycker att det är ett bra community

Hur hittade du Unive? Min vän visade mig servern och jag gillade den väldigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna utveckla min rp samt andras för att få en bättre server med högre rp det är mitt mål med rpn att kunna bidra till servern och kunna bidra med min rp som gör att eran server blir bättre även fast den är jävligt bra redan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka få en rolig och bra rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka