Nekad Kullen gaming | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Ditt Hex-ID: 1100001161118b3

Vad är din discord tagg? Kalle#1025

Vem var det som bannade dig? Eddz

Hur lång tid var din ban? 4 dagar bara 1 kvar nu

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? power gaming suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Preja en snubbe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade bråkat med en grabb och hans vän sen kört därifrån då hade hans vän kört efter och försökte få mig att stanna men jag ville inte för att dem sökte bara bråk så då valde HAN att preja med men jag klara mig och då preja jag tillbaks så han krocka och sen flydde från platsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag i allafall inte borde vara bannad för att han börja och då gjorde jag själv försvar OCH ska säga att mig bil är 3 meter hög och har typ 39 tums däck han han hade en liten lambo så jag Vet inte varför jag är bannad för powergaming har inte krockat men men suntförnuft kan jag förstå varför men vill gärna bli unbannad och förstår mitt misstag

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad några gånger förut under dessa 7 månader jag har spelat på servern och har alltid att försökt att bättra mig och förbättra mig rp och lära mig en läxa

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara kört iväg kanske reportat han för det han gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA det har jag gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka