Accepterad Kullen gaming | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Ditt Hex-ID: 1100001161118b3

Vad är din discord tagg? kullen#6056

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft angående körning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag joinade eran servern körde runt lite med saaben, medans jag väntade på att min vän skulle komma in. Jag körde förbi ett ex antal rödljus och följde inte linjer helt körde ut lite på fel sida av vägen det var nog därför jag blev avstängd men jag körde aldrig som en idiot utan jag körde bara lite orealistiskt som är förstående att jag blev avstängd för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt som sagt och sedan passerade jag ett par rödljus sen körde jag förbi sjukhuset och det var där jag började köra lite ostabilt för att jag kollade bak för att se om ambulansen skulle köra ut sedan kör jag ner där man kör för att komma ut på motorvägen och därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var inte felaktig men asså jag glömde av mig lite att det blir orealistiskt detta beteende ska jag upphäva och ta på allvar av min konsekvens jag fick nu och inte köra sådär utan hålla mig till serverns rekommendationer och regler som säger att man ska köra en laglig körning i staden jag ber om ursäkt för mitt misstag jag ska förbättra mig genast.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort ny börjar fel som powergaming också vidare men varje gång jag blir avstängd tar jag åt mig av det och förbättrar mig genast. Jag har inte spelat fivem jätte mycket men har läst igenom reglerna en extra gång nu för att kunna förbättra mig till 100%

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hålla mig till serverns regler angående körning i staden att hålla en laglig och stabil körning för att få det mer verklighetsbaserat och inte köra som en idiot oavsett.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att tänka lite mer på hur jag kör och att hålla mig till serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka