Nekad Kullen gaming | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Ditt Hex-ID: 1100001161118b3

Vad är din discord tagg? kullen#6056

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Råka skjuta med ak Inne på mekonomen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kunde inte se nåt för att det laggade så min kompis Lyfte upp mig Men jag kunde inte se det det hade laggat fast så tog fram akn och testade skjuta för trodde det var nåt internet fel eller nåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visste ju inte att man inte fick ha ak om man inte var krim roll men Tycker inte att jag borde bli avstängd i 2 veckor för att skjuta 1 skott inne på mekonomen

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja att man inte ska köra som en idiot och inte lalla respektera serverns regler och Spela med på rån och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag inte hade skjutit så hade jag jag nog inte blivit bannad men ville bara testa trodde det krasha eller Frös.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut att inte lalla och vifta runt med vapen på stan.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka