Nekad Kullen gaming | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Ditt Hex-ID: 1100001161118b3

Vad är din discord tagg? Kalle#1025

Vem var det som bannade dig? Eddz

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntföruft, powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nån började följa efter mig och skrek att jag skulle stanna och försökte preja mig men då preja jag tillbaks och jag har en stor bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick min bil lagad av auto experten och då kom en snubbe och började bråka med mig och auto experten så då slog han auto experten och då körde auto experten iväg och han började slå mig jag gjorde ingenting bara sa åt han att sluta slåss och då slog han nästan ihjäl mig och då flydde han. så då tog jag min bil och drog och då var den där jäveln fräck nog att fråga om skjuts så men jag sa nej och körde men han stod vid däcken och jag har en stor bil så råkade nudda han så han ramla men jag körde iväg fast nog inte därför jag blev bannad. då när jag drog så följde hans vän efter mig och skrek stanna och försökte preja mig jag trodde att han skulle ha ihjäl mig efter det som hände så jag preja tillbaks och hans bil blev mos och jag flydde platsen sen körde jag till ikea och där gick min bil sönder så jag tog min andra och åkte till macken som är brevid och då blev jag bannad och det var kanske 5 minuter melllan rum efter jag preja så ja :(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig för att det var en scenario och han börja väl gråta för att jag paja hans bil när han försökte preja med sin lambo och jag har en fet gmc med 39 tums däck så han visste ju vad han gav sig in på så och så reporta han och överdrev en massa för har faktiskt inte gjort nåt bara självförsvar och det d synca en gång när jag preja alltså jag nudda han inte men han blev mos.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd förut men alltid lärt mig en läxa och förbättrat min rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja bara åkt iväg och inte skapat massa trubbel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om det är därför jag är bannad så har jag lärt mig nåt och jag vill jätte gärna spela på servern igen :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka