Accepterad Kullen gaming | Ban överklagan [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Ditt Hex-ID: 1100001161118b3

Vad är din discord tagg? kullen#6056

Vem var det som bannade dig? MORKIL

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming suntförnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Körde ganska oseriöst på torget med en moped.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i stan med en moped jag just hade köpt. så jag åkte lite bakhjul och sånt som kanske var lite dumt. Men det jag tror att andledningen att jag blev bannad är för att jag åkte på bakhjulet rakt in i rondellen vid garaget på torget och flög då in i en lyktstolpe. Efter det gick jag bara därifrån utan att rpa att jag hade skadat mig väldigt illa. efter det blev jag bannad.-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har väntat 24h som ni sa nu och ja det är helt rätt att jag blev avstängd för att jag följde inte dom regler som finns för att det ska bli bra rp. Men tycker ändå att 10 dagar är lite överdrivet. Men skulle uppskatta en unban för Älskar att spela på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit avstängd förr för att jag inte spelade med på rån en gång och när jag var helt ny på servern så sa jag till en polis att jag just hade spawnat har vilket gjorde så att jag blev bannad för powergaming. Har också blivit avstängd för krim utan krimroll men det var en olycka efter som att det laggade väldigt mycket. Men har försökt väldigt mycket att inte bryta på regler igen och det som hände denna gången kommer absolut inte att upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kört som en idiot och följt regler som finns av en andledning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra som en idiot och om man skadar säg så rpar man att man fick ont osv man går inte bara därifrån.
Men det som hände denna gången kommer inte att upprepas!

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka