Accepterad Kullen gaming | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Ditt Hex-ID: 1100001161118b3

Vad är din discord tagg? kullen#6056

Vem var det som bannade dig? weed langaren

Hur lång tid var din ban? 7 dagar tror jag har inte sett.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kommer inte ihåg har inte spelat på 2 dar sen nu när jag ville köra är jag bannad men kommer ihåg att jag blev inte bannad när jag spela sist.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget och bara chillade sen ville min kompis som jag snacka med i discord visa en video han hade hittat på youtube så jag ställde mig i en buske och såg på videon sen kom jag tillbaks till fivem och då höll dom på att slåss på vägen med en snubbe som jag kände igen för att dom hade krockat tror jag så jag gick dit och bad dom sluta slå han sen kalla dom han saker så då försökte jag slå dom. men sen jag gick därifrån och stängde av datorn för att det blev sent på kvällen och hade skola imorn. Sen nu 2 dagar senare när jag ska gå in är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har faktiskt ingen aning tyckte inte att jag lallade tyckte jag rpade bra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad förut och lärt mig varje gång som att jag krocka en gång och gick bara därifrån och några andra saker men det var ganska länge sen kmr inte ihåg så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lagt mig i deras slagsmål eller bråk eller vad man säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja lägg dig inte i grejer som är onödiga. Och säg vad jag gjorde om jag har fel för kmr inte ihåg mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka